PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Tuesday, August 20, 2013

Cepatnya masa berlalu..

posted by me..

selamat hari raya aidilfitri..mohon maaf atas segala salah silap..ramadhan kali ni rasa macam cepat sangat berlalu..tau-tau.. "eh dah hujung ramadhan dah.."...itu lah..sama ada kita sedar atau tak itu salah satu tanda-tanda kecil kiamat iaitu MASA BERLALU DENGAN PANTAS...ya Allah..ya Allah... T_T

Tambahan dalam bulan ramadhan ni la aku banyak bermusafir..praktikal..balik rumah pun dah hujung-hujung ramadhan..huuu..tapi tak pe la..moga-moga Allah bagi kesempatan untuk kita untuk merasa bulan ramadhan akan datang.. :'D

So..syawal kali ni lain sikit dariyang lepas-lepas..sebab..syawal kali ni ada majlis bertunang along..hehe..dari sebelum ramadhan lagi kami dah prepare barang sikit-sikit..supaya bulan ramadhan nanti takde la sibuk sangat..so tak nak banyak cerita..tengok gambar je la eh.. :D.. *scroll down*


 
ni hantaran dari pihak kami..malam sebelum tu bertungkus lumus siapkan dengan sedara mara + anak sedara sekali...merah semua...


ni masa perundingan..yang purple tu belah perempuan (pak su) ...yang biru tu belah lelaki (pak long kitaorg)..thank god tak de sesi berpantun...



sesi menyarung cincin tunang..hihi... :)


ni sarung cincin merisik haritu..kiranya dapat 2 cincin la..untunglaaa kak nas.. :)


ni sebelum balik...amik gambar sat..aku pakai purple sebab kak nas yang request..malam raya tu...ikut kan je la..hahahaha..*padahal memang nak pakai baju tu pun hehe..*


ahah..tu la dia abang aku..orangnye biasa-biasa..aku dengan ayah selalu usik dia..tang mana la kak nas suka kat dia ni..hahahha... :p


last but not least WELCOME TO OUR FAMILY...walaupun baru bertunang..tapi kami dah anggap jadi ahli keluarga dah..doakan yang terbaik untuk mereka...aminnnn..


Tudung merah tu kakak sedara yang rapat yang banyak tolong kami..cucu wan paling sulung..aku rapat jugak dengan dia...kawan gosip mak aku ni...yela..aku kan jarang ada kat rumah..mana sempat nak bergosip...hehehe..


dan yang tu anak dia..cicit wan paling sulung..umur 16 tahun..hamek..anak sedara dengan mak sedara tak jauh beza... :)

apapun kami sekeluarga besar mendoakan yang terbaik untuk kalian berdua...congrats!!..:)

Till Then..

p/s : rezeki along mudah..next year insyaAllah sambung phd..alhamdulillah...yang sulung dah lepas..aku yang jadi masa orang suka bertanya.. "kau bila lagi"..jawapan aku.. "tak tau la..partner pun takde..wallahu'alam"...ada jodoh ada la..sampai jemputan tu nanti..jangan risau deh.. :)

p/s/s : tahun depan aku berebut booking mak ngan ayah untuk majlis konvo..pasal abang aku pun konvo master tahun depan..kak nas pun konvo master tahun depan..soooo..aku cop dulu..hahaha..

No comments:

Post a Comment