PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Sunday, June 10, 2018

Berhabuk

Posted by Me


wahhhh..lama gila tak update blog..last update last year..setahun dah rupanya berlaku...macam-macam perkara berlaku.. so far i enjoy my life..working as a vet dekat jabatan kerajaan..belajar macam-macam perkara..kenal bermacam-macam orang berserta ragam..ada yang ok..ada yang suka menyusahkan hidup orang lain..but nevermind..nama pun kehidupan kan..mana ada yang indah sentiasa..

oh by the way, lately ni ada jugak la beberapa orang PM aku tanya pasal course vet, lepastu tanya course apa yang sesuai nak di ambil..frankly speaking aku bukan la tau sangat pun course apa yang ok apa yang tak...ikut la apa yang korang minat..jangan lupa tanya pendapat mak ayah juga..kalau tanya pasal course vet dekat umk boleh la aku cerita sikit..itu pun based on masa zaman aku dulu la..la ni ada yang dah berubah..mana yang aku tau boleh la aku story..hahahaha..just incase korang ada apa yang nak ditanya boleh hantar dekat email aku kot cyanobacteria90@gmail.com ..kalau komen dekat sini nanti aku tak perasan.. lepastu jarang buka blog ni..papehal email je..jangan email minta duit dah la..aku bukannya kaya mana pun..hahahaha

so jumpa lagi next time..mungkin aku ada cerita menarik yang boleh aku kongsi...mungkin.. till then


Salam



No comments:

Post a Comment