PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Wednesday, July 25, 2012

short-sem.. :)

posted by me..

setelah 2 tahun menjalani short semester..aku dapat rasakan yang short semester tahun ke-3 ni paling sibuk..fuhhh..subjek yang aku amik untuk short sem kali ni adalah Asas Keusahawanan, Hubungan Etnik, Pengurusan Organisasi dan Latihan Industri...nampak sikit tapi kerja banyak..tambahan pulak ambil subjek yang lain major course sendiri...kira macam belajar benda baru la..penat tapi ok la..belajar benda baru kan..dan aku rasa short semester ni yang aku burn paling teruk. burn a.k.a sunburn...dan klimaks sunburn ni aku rasa masa aku join match volleyball aritu..pehh..memang terbakar la cakap kau..sebab panas kan..dan so far alhamdulillah..team aku dapat  no 2...for sure lah aku bukan penyumbang utama..haha..yang lepas team aku dapat no 4..kali dapat no 2..ok lah tu...sebab manusia-manusia dalam team aku tu semua hebat-hebat..kira expert la jugak..except aku lah...papepun memang best...sebab dahulunya aku adalah budak yang penakut bola..sekarang tak dah..dulu tak tahu rule..sekarang tahu dah..kira ok lah...ada la jugak benda2x pelik yang aku buat masa match tu..entah hape-hape kan..apa pun keputusan..pengalaman tu penting...ok lah..tu je..teheee...for this short sem..aku dan beberapa org kawan lagi sedang mengambil lesen memandu..hihi..terlambat sikit...so far aku rasa best..sebab aku dapat cikgu yang best..mula dari dalam litar sampai la jalan raya...first time aku bawak dekat jalan raya..aku dah bawak 50 km/j..*dah kawan2x aku kata..ikut je apa yang cikgu kata..so aku bertindaklah mengikut arahan..hope so masa test JPJ aku akan bawak 20 km/j je..sama macam masa bawak dalam litar haritu*...gila kan..baru Lesen L kot..dan merempit..hahaha..hope so dah dapat P nanti aku tak bawak laju-laju.. :p.

"bola itu bulat sebenarnya...samalah dengan bumi kita.."

Till then...

p/s: seminggu je lagi..lepas tu balik...lalala.. :D

No comments:

Post a Comment