PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Wednesday, February 1, 2012

contengan lagi.. :)

posted by me..


In The Name Of Allah,Most Gracious,Most Merciful..

hohai!!..apa khabar anda2x semua...harap2x nya okeh la..papepun sebelum tu,say hi and assalamualaikum to february...i like february..*like ada makna nih*..hehehe..

dengan masuknya bulan baru..maka,akan masukla sem baru...hari yang baru..dan mungkin juga anda akan jumpa saya yang baru???..oppssie!!..no komen...hahaha..

hari ni dah 1/2/2012..bermakna..habis dah bulan 1...whooaaa..cepatnya masa berlalu...macam tak terasa..tau-tau,habis sudah bulan 1..ada lagi baki 11 bulan untuk dilalui dalam tahun 2012 ni..itu pu tak tau la sempat ke tak untuk diri ini melalui nya..jika di beri keizinan oleh Allah...insyaAllah..ada la..kalau tak..terima setiap ketentuan dan takdir..sebab DIA adalah sebaik-baik perancang...

selama cuti 2 minggu ni,ape je yang aku buat??..study??..naaa..tak la..banyak bejalan sebenarnya..berjalan bukan semata-mata berjalan..tapi berjalan mencari pengalaman..belajar dari alam...belajar dari kesilapan orang lain..belajar dari kebodohan diri sendiri..dan macam2x lagilah...

yea!..kebodohan diri sendiri...jelas terserlah di situ..buat sesuatu perkara tanpa fikir panjang...tapi nak menyesal pun tak guna dah.benda dah berlaku..but i learned from it..dan ianya telah menjadi satu turning point bagi diri ini utk mengubah serta berubah dari sikap sebegitu...semoga akan sentiasa istiqamah...insyaAllah..


hoo laaa..sesudah lah merepek tu kiah oii..hahaha...kiah pulak dah..tak pepasal kiah dapat nama..okeh lah kawan2x,sebelum merepek lagi jauh,baiklah beta berhenti di sini..lagi sekali,entry tak de input..hehehe..assalamualaikum..

May Allah Bless All Of Us..:)

p/s : rumet saya [budak ini] ada blog dah..sila follow beliau,kerana ini budak sangat power!!..boleh bodek2x tips utk jadi power seperti beliau..sila berbuat baik dengan dia..huahuahua..

p/s : terjumpa jadual harian masa kat sekolah dulu..oleh itu,sem depan saya akan gunakan semula jadual itu...

p/s : yeahh!!..abg ngah sudah pulang ke semenanjung...welcome back bro!.. :)

No comments:

Post a Comment