PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Friday, July 29, 2011

medical check up..

posted by me..

assalamualaikum..huuu..okeh tadi dah pegi klinik..PERAK MEDICAL CENTRE..lama jugak la tunggu doktor tu datang...nama dr tu kapt(B )dr.raghu..mula2x aku ingatkan lelaki..sekali datang..perempuan..dah nama ade kapt. depan,dah sah2x la dr.tu cam garang..

first patient masuk,seperti yang aku jangka,sampai keluar kot boleh dengar suara dia..hahaha..sampai turn aku,aku kena buat urine test..mak oihh...bila check result..amik ko..leucocyte tinggi..ketone body pun tinggi..kena urine infection..memang kena lecture sikit la ngan dr tu..tak boleh makan nasi..makan roti je..kena minum banyak air..tak boleh minum air manis...hoho..

tu la padan muka..melantak tak ingat dunia...ubat jangan cakap la..banyak gila dia bagi..huuu..tak pe la..nak sihat kan..dan aku bersyukur sangat sbb dekat ngan ramadhan..so boleh control pemakanan...hii..ade hikmahnye,kenapa ALLAH bagi sesuatu penyakit..nak bagi aku sedar...asyik makan je.....

okeh la..itu je story nye..tak best sangat pun...mana yang tak tau / ingat lupa pasal ketone bodies..please klik here [ketone bodies] to get some info...peace yawww..^^

p/s:dah bagi tau mak..see,memang dia risau...@_@

No comments:

Post a Comment